مسئولان در حمایت از صنعتگران کوتاهی نکنند
مسئولان در حمایت از صنعتگران کوتاهی نکنند

مدیر حوزه‌های عملیه کشور گفت: از دستگاه‌های مسئول ارائه تسهیلات و حمایت از صنایع گله‌مند هستیم. آیت الله علیرضا اعرافی در بازدید از کارخانه قند و شکر میبد گفت: گرچه داروسازی و فولاد در این شهرستان به خوبی پیش نرفت، اما صنعت قند و شکر یکی از راهکار‌های تنوع و تکثر صنعت بود که هم […]

مدیر حوزه‌های عملیه کشور گفت: از دستگاه‌های مسئول ارائه تسهیلات و حمایت از صنایع گله‌مند هستیم.


آیت الله علیرضا اعرافی در بازدید از کارخانه قند و شکر میبد گفت: گرچه داروسازی و فولاد در این شهرستان به خوبی پیش نرفت، اما صنعت قند و شکر یکی از راهکار‌های تنوع و تکثر صنعت بود که هم اکنون با استفاده از نیرو‌های داخلی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

وی افزود: صنعت قند و شکر باید به عنوان یک صنعت بومی و ریشه دار در میبد رشد کند. مطالعات راهبردی و دانش بنیان به این صنعت با توجه به تغییر و تحول‌های احتمالی دستگاه‌ها و فناوری‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در گزارش صدا وسیما، وی بر لزوم حمایت از صنعت تأکید کرد و افزود: از دستگاه‌های مسئول ارائه تسهیلات و حمایت از صنایع گله‌مند هستیم و از آنان می‌خواهیم با ارائه تسهیلات و حمایت از این قشر، راه را برای رشد صنایع باز کرده و سرمایه گذاران و صاحبان صنایع نیز از حق خود کوتاه نیایند.

اعرافی ادامه داد: البته در کنار رشد صنعت و رونق تولید، باید رعایت خطوط قرمز محیط زیست و کاهش آلایندگی و کاهش مصرف آب را هم در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل کارخانه قند و شکر میبد هم با اشاره به نوسازی خطوط با استفاده از توانمندی‌های فنی و مهندسی داخلی اظهار داشت: این واحد به دنبال تکمیل زنجیره و افزایش راندمان تولید و در کنار آن در سال مهار تورم و رشد تولید، توجه به نیاز‌های سرمایه‌های انسانی خود است.