رشد ۱۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در میبد
رشد ۱۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در میبد

جانشین پلیس راهور استان یزد گفت: شهرستان میبد در ده ماه امسال نسبت به سال گذشته، درتصادفات منجر به فوت، ۱۱۳ درصد رشد داشته که بعنوان یکی از پرحادثه‌ترین شهر‌های استان یزد شناخته شد. به گزارش آرمان میبد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به دنبال افزایش حوادث ترافیکی منجر به فوت در شهرستان […]

جانشین پلیس راهور استان یزد گفت: شهرستان میبد در ده ماه امسال نسبت به سال گذشته، درتصادفات منجر به فوت، ۱۱۳ درصد رشد داشته که بعنوان یکی از پرحادثه‌ترین شهر‌های استان یزد شناخته شد.


به گزارش آرمان میبد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به دنبال افزایش حوادث ترافیکی منجر به فوت در شهرستان میبد از آغاز امسال تاکنون، نشست اضطراری شورای ترافیک در فرمانداری میبد برگزار و علت وقوع حوادث ترافیکی منجر به فوت بررسی شد.

جانشین پلیس راهور استان گفت: شهرستان میبد در ده ماه امسال نسبت به سال گذشته، درتصادفات منجر به فوت، ۱۱۳ درصد رشد داشته که بعنوان یکی از پرحادثه‌ترین شهر‌های استان یزد شناخته شد.

سرهنگ دستوار افزود: در این نشست چالش‌های افزایش تصادفات منجر به فوت بررسی شد و قرار شود با هوشمند سازی دراستفاده از دوربین‌های کنترل سرعت و دوربین‌های نظارتی جهت برخورد با تخلفات به ویژه تخلفات سرعت که یکی از علت‌های اصلی تصادفات در میبد است؛ شاهد کاهش حوادث ترافیکی در این شهرستان باشیم.

جانشین پلیس راهور استان با بیان اینکه بیشترین علت حوادث رانندگی در میبد موتورسیکلت‌ها و خودر‌ها هستند گفت: موتورسیکلت‌ها ۴۶ درصد در تصادفات نقش دارند؛ اما علت اصلی خودرو‌ها هستند که با سرعت بالا منجر به فوت می‌شوند.

سرهنگ دستوار تصریح کرد: تعداد زیادی از مصوبات شورای ترافیک در میبد اجرایی نشده بود که پی گیری کردیم اجرایی شود.

وی رفوژگذاری درمعابری که در آن نقطه تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده، اجرای سرعتکاه مناسب درم عابر که سرعت بالاست، بستن بریدگی‌های غیر ایمن از سوی شهرداری در اسرع وقت و رفع نقاط حادثه خیز را در کاهش حوادث ترافیکی منجر به فوت موثر خواند و افزود: امیدواریم با این اقدامات تا پایان سال شاهد کاهش حوادث ترافیکی در میبد باشیم.