عزم اصحاب رسانه میبد در جهاد تبیین در ایام انتخابات
عزم اصحاب رسانه میبد در جهاد تبیین در ایام انتخابات

به دنبال تاکید فرماندار میبد در نشست شورای فرهنگ عمومی مبنی بر پای کار آمدن فعالین عرصه خبر درآستانه دهه فجر و انتخابات ، رسانه های رسمی و دارای مجوز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد گرد هم آمدند . به گزارش آرمان میبد، به دنبال تاکید فرماندار میبد در نشست شورای فرهنگ […]

به دنبال تاکید فرماندار میبد در نشست شورای فرهنگ عمومی مبنی بر پای کار آمدن فعالین عرصه خبر درآستانه دهه فجر و انتخابات ، رسانه های رسمی و دارای مجوز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد گرد هم آمدند .


به گزارش آرمان میبد، به دنبال تاکید فرماندار میبد در نشست شورای فرهنگ عمومی مبنی بر پای کار آمدن فعالین عرصه خبر درآستانه دهه فجر و انتخابات ، رسانه های رسمی و دارای مجوز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد گرد هم آمدند .

هادی زارع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد در این نشست با تقدیر از صاحبان قلم و رسانه و خبر گفت : تعامل اصحاب رسانه با دستگاه ها ، در اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه ها به جامعه و افکارعمومی و دستاوردهای نظام در اجرای پروژه های شاخص ، بی اعتمادی را از افکارعمومی و مردم زدوده و نقشه های دشمنان را در ناکارآمد جلوه دادن نظام خنثی می کند.

زارع افزود : در عصری که فضای مجازی با مخابره لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات یکه تازی می کند ، رسانه های رسمی علاوه بر بالا بردن تراز خود در این عرصه باید نگاه خود را نسبت به اطلاع رسانی و خبر به سمت تحلیل و تولید محتوا ببرند .

وی گفت : رسانه ها در جهت پوشش اخبار ایام الله دهه فجر و دو انتخابات پیش رو امیدواری مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/