نمایندگان مجلس جلوی اجرایی شدن «افزایش سن بازنشستگی» را بگیرند
نمایندگان مجلس جلوی اجرایی شدن «افزایش سن بازنشستگی» را بگیرند

عباس شیری (بازرس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور) گفت:از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم با تنظیم یک طرح دو فوریتی، مصوبه افزایش سن و سابقه بازنشستگی را لغو کنند. شورای‌ نگهبان فقط از لحاظ فقه و شرع این مصوبه را تایید کرد؛ دخالتی در اجرایی شدن این مصوبه ندارد. عباس شیری (بازرس کانون انجمن‌های […]

عباس شیری (بازرس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور) گفت:از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم با تنظیم یک طرح دو فوریتی، مصوبه افزایش سن و سابقه بازنشستگی را لغو کنند. شورای‌ نگهبان فقط از لحاظ فقه و شرع این مصوبه را تایید کرد؛ دخالتی در اجرایی شدن این مصوبه ندارد.


عباس شیری (بازرس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور):

🔸از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم با تنظیم یک طرح دو فوریتی، مصوبه افزایش سن و سابقه بازنشستگی را لغو کنند. شورای‌ نگهبان فقط از لحاظ فقه و شرع این مصوبه را تایید کرد؛ دخالتی در اجرایی شدن این مصوبه ندارد.
🔸در بحث اجرایی مصوبه افزایش سن بازنشستگی، نمایندگان مجلس با بررسی درست و کارشناسانه ببینند چه منفعت و زیانی برای مردم دارد. مسلماً ضرر این مصوبه بیشتر است.
🔸کارگران در بدترین شرایط اقتصادی کار کرده و بیمه پرداخت می‌کنند. هیچ امیدی به آینده نزدیک هم ندارند. چطور این شاغلین بتوانند ۳۵ سال بیمه بپرازند؟! آیا عمرشان کفاف دیدن روی بازنشستگی را می‌دهد؟! نمایندگان مجلس درکی از بیمه پردازی کارگران با این مزد ناچیز دارند که جلوی اجرایی شدن افزایش سن بازنشستگی هنوز نگرفته اند؟!
🔸نمایندگان با تنظیم طرح دو فوریتی و تصویب آن، از اجرای افزایش سن بازنشستگی جلوگیری کنند و روزنه امیدی برای کارگران و بازنشستگان به وجود آورند./دسترنج نیوز