مردم و مسئولان برای پیامدهای اجتماعی فرهنگی و اقتصادی کرونا بیاندیشند
مردم و مسئولان برای پیامدهای اجتماعی فرهنگی و اقتصادی کرونا بیاندیشند

آیت‌الله اعرافی در پیامی ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان و روز جمهوری اسلامی، بر لزوم رعایت قوانین و دستورات بهداشتی تا رفع شرایط خطر تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، متن پیام آیت‌الله اعرافی به این شرح است:   ▫️ بسم‌الله الرحمن الرحیم یامن تحل به عقد المکاره. شهروندان عزیز میبدی […]

آیت‌الله اعرافی در پیامی ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان و روز جمهوری اسلامی، بر لزوم رعایت قوانین و دستورات بهداشتی تا رفع شرایط خطر تأکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد،

متن پیام آیت‌الله اعرافی به این شرح است:

 

▫️ بسم‌الله الرحمن الرحیم

یامن تحل به عقد المکاره.

شهروندان عزیز میبدی

مردم بزرگوار استان

باسلام و تحیت

اعیاد مبارک ماه شریف شعبان و میلاد خورشید عالم‌تاب حضرت مهدی ارواحنافداه و روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم و صمیمانه از همکاری همه قشرها، اصناف، طبقات، گروه‌ها و جوانان عزیز و رعایت توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی و اصول سلامت برای پیشگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم و بیاری خداوند متعال و با همکاری ممتاز شما مردم شریف و همت و تلاش مسئولان محترم ارشد شهرستان و استان و مسئولان بخش‌ها و روستاها و دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها و سایر نهادها و ادارات و صنایع و اصناف و نیروهای مردمی و بسیجی و فرهنگی و دانشگاهی و حوزوی و نیکوکاران و خیرین و نیروهای سپاهی و نظامی و امنیتی و انتظامی و البته با پیشگامی و فداکاری پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر محترم بیمارستان و مراکز بهداشتی و نقاهتگاهی موفقیت‌های نسبی و خوبی در مهار این بلای خسارت‌بار و معالجه مبتلایان به‌دست‌آمده است و ازاین‌رو شکر بی‌نهایت خود را به پیشگاه قدسی حضرت باری‌تعالی و هزاران سپاس محضر همه شما عزیزان تقدیم می‌نمایم و برای همه شهیدان سرافراز و اموات بویژه درگذشتگان مظلوم و بزرگوار این بلا طلب علو درجات و روح و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم آنان صبوری و پاداش نیکو و برای همه بیماران بهبود و شفای عاجل و کامل از خداوند مهربان و منان خواهانم.

▫️ اما غرض اصلی آن است که مؤکدا عرض کنم با توجه به دامنه وسیع این اپیدمی در استان و بخصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان همچنان بر اساس نظرات متخصصان در میانه راه هستیم و نگرانی‌های جدی باقی است به‌گونه‌ای که بی‌توجهی ما می‌تواند بر خسارت‌ها و تلفات بیافزاید و به همین دلیل بر همگان لازم است باکمال دقت همه دستورات و توصیه‌های سلامت و بهداشت و تدابیر مسئولان را رعایت کنند و بویژه در این هفته و هفته آینده باید بر مواظبت‌ها و مراقبت‌ها و خانه‌نشینی و دوری از تجمع و سفر و تفریح بیرون خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود و تمام دستورها را باید شرعاً رعایت کرد و همه مردم و مسئولان باید بر همبستگی اجتماعی و همکاری‌های خود بیافزایند.

طبعاً همه مردم و مسئولان برای پیامدهای اجتماعی فرهنگی و اقتصادی کرونا نیز از هم‌اکنون باید بیاندیشند و برای حل مشکلات مردم و بویژه طبقات ضعیف و نیز برای رشد اقتصادی و جهش تولید ملی برنامه‌ریزی نمایند.

همه توصیه‌های پیشین و بهره‌گیری از فرصت‌های ناب معنوی ماه شریف شعبان و این آزمون الهی و آمادگی برای ماه ضیافه الله و رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان را یادآوری می‌نمایم.

متضرعانه از محضر ربوبی دفع بلا و محنت و بازگشت سلامت و آسایش و امنیت عمومی و برگزاری اجتماعات دل‌نشین عبادی و معنوی و ایمانی و علمی و فرهنگی را خواهانیم.

حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.

علی‌رضا اعرافی

۱۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۹