همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود
همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود، گفت: از تجربه همدلی همه جانبه برای مبارزه با کرونا در تمام عرصه‌های کشور استفاده شود. سیدجلیل میرمحمدی بعد از ظهر امروز در مراسم روز پزشک که با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی […]

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود، گفت: از تجربه همدلی همه جانبه برای مبارزه با کرونا در تمام عرصه‌های کشور استفاده شود.


سیدجلیل میرمحمدی بعد از ظهر امروز در مراسم روز پزشک که با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا، اتفاق بسیار خوبی در کشور و به ویژه استان یزد رخ داد که آن همدلی و همراهی مثال زدنی بود.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا همه پای کار آمدند و اقدام به مبارزه با این ویروس کردند گفت: دانشگاه علوم پزشکی از صدر تا ذیل، مجموعه سپاه و بسیج با تمام توان و ظرفیت، در سطح کلان کشور نیروهای ارتش، طلاب، صنعت، خیرین و تمام حوزه‌ها پای کار بودند به گونه‌ای که امکان نداشت به کسی رو بزنیم در حوزه مبارزه با کرونا ولی قبول نکند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ بحثی هم در ارتباط با اینکه اعتبار لازم در این حوزه از کجا فراهم شود و چگونه کار کنیم نبود و خوشبختانه همه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده بودند.

میرمحمدی افزود: به حمدالله با همین روحیه و حضور همه مردم و همراهی و همدلی موجود، توانستیم زمینه مقابله با شیوع کرونا در دور اول و کنترل آن را فراهم کنیم و امروز تجربیات زیادی در این حوزه داریم.

وی اظهار امیدواری کرد که علاوه بر تداوم این روحیه همدلی و همراهی در ادامه راه مبارزه با ویروس کرونا، از تجربه آن هم برای دیگر عرصه‌های کشور نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار خوب و گسترده‌ای در حوزه همدلی در کشور به وجود آمده که می‌تواند راهگشای رفع بسیاری از مشکلات در ایران باشد.

میرمحمدی به ایثار پزشکان، پرستاران و تمام کادر درمان در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: به معنای واقعی کلمه ما در این ایام شاهد ایثار و جانفشانی خاصی از این قشر بودیم و باید از زحمات همه آنها تقدیر کنیم.

انتهای پیام/