کودکان ۲ ماهه تا ۸ ساله در میبد به کرونا مبتلا شدند !
کودکان ۲ ماهه تا ۸ ساله در میبد به کرونا مبتلا شدند !

مدیر بیمارستان میبد گفت: در روز های گذشته، مواردی در کودکان ۲ ماهه تا سه ساله را داشتیم که به کرونا مبتلا بودند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: متاسفانه امشب ورودی سی تی اسکن و اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد افزایش پیدا […]

مدیر بیمارستان میبد گفت: در روز های گذشته، مواردی در کودکان ۲ ماهه تا سه ساله را داشتیم که به کرونا مبتلا بودند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: متاسفانه امشب ورودی سی تی اسکن و اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد افزایش پیدا کرده است و خواهشی که از مردم داریم این است که کنترل و در خانه ماندن آن ها بیشتر شود و مسائل بهداشتی را نیز رعایت نمایند.

مدیر بیمارستان میبد تاکید کرد: در روز های گذشته، مواردی در کودکان ۲ ماهه تا سه ساله را داشتیم که به کرونا مبتلا بودند.

برجسته ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا به کودکان و فرزندانشان آموزش دهند و ضمن آموزش بیشتر و بهتر، نظارت بیشتری نیز بر آن ها داشته باشند تا شاهد درگیری کودکان با بیماری کرونا نباشیم.

مدیر بیمارستان میبد افزود: متاسفانه در این چند روز شاهد افزایش ۳۰ درصدی ورودی اورژانس و سی تی اسکن بیمارستان شهرستان میبد بودیم که اگر به همین روال پیش رود متاسفانه شاهد بستری شدن افراد بیشتری در میبد خواهیم بود.

وی همچنین به سوالی در خصوص مبتلا شدن یا مبتلا نشدن کودکان به کرونا پاسخ داد و گفت: دختر بچه ای ۸ ساله را داشتیم که متاسفانه با مشکل تنفسی و سی اسکن مثبت همراه بود و مجبور شدیم وی را بستری کنیم و قلب و ریه این دختر ۸ ساله درگیر این بیماری است و پدر و مادر وی هم درگیر کرونا بودند و این حرف درست نیست که کودکان به کرونا مبتلا نمی شوند.

برجسته در ادامه تصریح داشت: امشب هم متاسفانه چند مورد بیمار جدید داشتیم که در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) بستری شدند.

وی در پایان بر موضوعاتی از قبیل رعایت مسائل بهداشتی، در خانه ماندن شهروندان و همچنین رفت و آمد کمتر آن ها در کوچه ها و خیابان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : میبد سیتی