کاهش موجودی پرونده‌های دادگستری میبد
کاهش موجودی پرونده‌های دادگستری میبد

رئیس دادگستری شهرستان میبد از کاهش ۳۰ درصد موجودی پرونده‌های دادگستری این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، علیرضا حسین بیگی گفت: در سه ماه اخیر ۳۰ درصد موجودی پرونده‌های دادگستری با رسیدگی دقیق همکاران قضایی بنده مخدومه و کاهش یافته است. وی با بیان اینکه میانگین وقت رسیدگی هم کاهش […]

رئیس دادگستری شهرستان میبد از کاهش ۳۰ درصد موجودی پرونده‌های دادگستری این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، علیرضا حسین بیگی گفت: در سه ماه اخیر ۳۰ درصد موجودی پرونده‌های دادگستری با رسیدگی دقیق همکاران قضایی بنده مخدومه و کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میانگین وقت رسیدگی هم کاهش یافته است و الان اوقات رسیدگی ما بین ۱۰ تا ۱۵ روز است افزود: سعی می‌شود مشکلاتی که مردم دارند زود تعیین تکلیف شود.

رئیس دادگستری میبد با اشاره به اینکه پرونده واحد‌های تولیدی و صنعتی را در اولویت قرار دادیم و مشکلات بسیاری از این کارخانه‌ها و شهرک‌ها که مشکلات استانی و کشوری بود حل شده است افزود: بعضی از این مشکلات که کشوری بوده رایزنی‌های لازم صورت گرفته است و نمایندگانی از دستگاه قضایی مشخص شدند که پیگیری کنند تا مشکلات این واحد‌های تولیدی و برخی از شهرک‌ها به زودی حل شود.

حسین بیگی گفت: دادگستری شهرستان میبد فارغ از رسیدگی به پرونده‌ها در بحث پیشگیری از وقوع جرم هم درسال‌های اخیر با فعال کردن ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائی درشهرستان و ستاد پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از تصرف اراضی بیت المال بالغ بر پانزده جلسه را برگزار و مصوبات بسیارخوبی را داشته که هرکدام از این مصوبات به تشکیل ستاد‌های اقتصاد مقاومتی و حفظ حقوق بیت المال و مطرح شدن مشکلات واحد‌های تولیدی و شهرک‌های مختلف منتهی شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما