بازتاب خبر ” استخدام سفارشی در شهرداری میبد” در صدا و سیما یزد
بازتاب خبر ” استخدام سفارشی در شهرداری میبد” در صدا و سیما یزد

شهرداری میبد با استخدام افرادی بدون طی مراحل قانونی استخدامی ( بدون آزمون و گزینشی و در قالب تامین نیرو شرکتی، خدماتی ، فضای سبز و … ) و تبدیل وضعیت از نیروی شرکتی به قراردادی انجام کار معین (مشخص) ذره بین آرمان میبد را به این موضوع حساس کرده است. به گزارش آرمان میبد، […]

شهرداری میبد با استخدام افرادی بدون طی مراحل قانونی استخدامی ( بدون آزمون و گزینشی و در قالب تامین نیرو شرکتی، خدماتی ، فضای سبز و … ) و تبدیل وضعیت از نیروی شرکتی به قراردادی انجام کار معین (مشخص) ذره بین آرمان میبد را به این موضوع حساس کرده است.


به گزارش آرمان میبد، شهرداری میبد با استخدام افرادی بدون طی مراحل قانونی استخدامی ( بدون آزمون و گزینشی و در قالب تامین نیرو شرکتی، خدماتی ، فضای سبز و … ) و تبدیل وضعیت از نیروی شرکتی به قراردادی انجام کار معین (مشخص) ذره بین آرمان میبد را به این موضوع حساس کرده است..

با توجه به اعتراضات مردمی و تماس زیاد شهروندان با سردبیر آرمان در خصوص این موضوع بار دیگر رسانه آرمان میبد تصمیم گرفت این موضوع را به صورت شفاف برای شهروندان و مردم عزیز شهرستان میبد تشریح کند و بر اساس قواعد شطرنج خبری و قوانین، تکلیف این موضوع را روشن نماید و تاکنون دو قسمت از استخدام ها را منتشر کرده است.

این خبر در صدا و سیما استان یزد بازتاب ویژه ای داشت که توجه شما را به این ویدیو جلب می نماییم:

سخن آرمان میبد: به آقای یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد توصیه می کنیم یکبار دیگر قسمت اول و دوم خبر استخدام های سفارشی شهرداری میبد را بخوانند تا متوجه شوند اصلا از سال ۹۰ به بعد آزمون استخدامی برگزار نشده است و به استناد ماده ۴ این قانون صرفاً دو حالت استخدامی رسمی و پیمانی برای مشمولین این قانون پیش بینی شده است فلذا به کار گیری نیرو به صورت کارمند شرکتی ( فضای سبز و خدماتی) قرارداد کار معین و موقت وکارگری در کادر اداری شهرداری میبد موضوعیت قانون نداشته و پرسنل مذکور بر خلاف قانون و آراء متعدد در شهرداری مشغول به فعالیت می باشند. حال ای کاش علاوه بر برگزار نشدن آزمون استخدامی، پاسخگوی این موضوع هم بودند تا حقیقت ها برای مردم استان یزد و شهرستان میبد روشن شود!

لذا ضمن تشکر از پاسخگویی ایشان، باید به اطلاع شهروندان برسانیم که رسانه مردمی آرمان میبد با شفافیت و قواعد خبری شطرنج، همچنان مدعی این موضوع خواهد بود.

حال ببینیم دادستان میبد به صورت قاطع و جدی به این موضوع ورود می کند یا خیر؟