با تمام توان پیگیر موضوع مسکن فرهنگیان هستیم
با تمام توان پیگیر موضوع مسکن فرهنگیان هستیم

رئیس مجمع فرهنگیان میبد در خصوص این موضوع گفت: انشاا… با تمام توان و با کمک مسئولین شهرستان، پیگیر موضوع مسکن فرهنگیان هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سید ابوالفضل بنی فاطمی رئیس مجمع فرهنگیان در رابطه با اجرای طرح مسکن فرهنگیان در شهرستان میبد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در […]

رئیس مجمع فرهنگیان میبد در خصوص این موضوع گفت: انشاا… با تمام توان و با کمک مسئولین شهرستان، پیگیر موضوع مسکن فرهنگیان هستیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سید ابوالفضل بنی فاطمی رئیس مجمع فرهنگیان در رابطه با اجرای طرح مسکن فرهنگیان در شهرستان میبد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه و کمبود مسکن در بین جوانان علی الخصوص قشر نو معلمان و فرهنگیان، مجمع فرهنگیان میبد در نظر دارد با همکاری نهادهای مربوطه، قطعات زمین مناسبی را آماده کرده و به صورت پیش پرداخت و اقساطی تحویل این قشر فرهیخته جامعه گردد.

وی افزود: متاسفانه در شرایطی هستیم که اگر یک نو معلم برای خرید یک قطعه زمین بخواهد اقدام کند،حداقل باید حقوق ۵ سال خود را پس انداز کند تا صاحب یک قطعه زمین شود.

سید ابوالفضل بنی فاطمی در ادامه تصریح داشت: هدف از اجرای طرح مسکن فرهنگیان در شهرستان میبد این است که مشکل مسکن قشر فرهنگی علی الخصوص نو معلمان حل شود و انشاا… بتوانیم در مراحل بعدی خدمات خوب و شایسته ای را به بانیان عرصه فرهنگ و آموزش ارائه دهیم.

وی همچنین بیان کرد: مجمع فرهنگیان تا الان اقدامات خوبی را در تمام زمینه ها انجام داده است و امیدواریم بعد از شکست بیماری کرونا، برنامه های خود را به صورت مستمر و با تداوم بیشتری اجرا نماییم.

سید ابوالفضل بنی فاطمی افزود: امیدوارم مسئولین عزیز برای عزت و سربلندی صاحبان و والیان آموزش کشور، تمام امکانات لازم را جهت اجرای طرح مسکن فرهنگیان به کار بگیرند تا روز به روز شاهد پیشرفت عرصه فرهنگ و آموزش در سطح کشور و همچنین در سطح استان و شهرستان باشیم.

رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شهرستان میبد در ادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: با همت جوانان مجمع فرهنگیان و خیرین ارجمند شهرستان میبد، مجمع فرهنگیان تعداد قابل توجهی از بسته های سلامت را فراهم نمود که در ابتدا به پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و سپس به پزشکان شهرستان و همچنین به کادر اورژانس و کسبه و بازاریان شهرستان میبد تحویل داده شد.

بنی فاطمی ادامه داد: همچنین مجمع فرهنگیان میبد در این راستا تصمیم گرفت پویشی تحت عنوان ” یاران مهر و درمان” در شهرستان میبد ایجاد نماید و از مردم و خیرین شهرستان دعوت کند تا به این پویش ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم و خیرین نیک اندیش میبدی مبلغ ” ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان ” به این پویش مردمی کمک کردند و این کمک های مردمی به حساب خیریه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد واریز شد.

سید ابوالفضل بنی فاطمی در ادامه از همکاری و کمک خیرین و مردم شریف میبد تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مجمع فرهنگیان میبد در پایان تاکید کرد: انشاا… با تمام توان و با کمک مسئولین شهرستان، پیگیر موضوع مسکن فرهنگیان هستیم.

انتهای پیام/