ایجاد پارک بانوان در مدارس میبد / ابتکار عمل در دست جوانانٰ مجمع فرهنگیان
ایجاد پارک بانوان در مدارس میبد / ابتکار عمل در دست جوانانٰ مجمع فرهنگیان

رئیس مجمع فرهنگیان میبد از احداث پارک بانوان در مدارس شهرستان میبد که دارای ظرفیت و پتانسیل لازم است خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سید ابوالفضل بنی فاطمی رئیس مجمع فرهنگیان میبد در این رابطه اذعان داشت: مجمع فرهنگیان میبد در راستای منویات مقام معظم رهبری که بارها فرمودند مدیریت جهادی […]

رئیس مجمع فرهنگیان میبد از احداث پارک بانوان در مدارس شهرستان میبد که دارای ظرفیت و پتانسیل لازم است خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سید ابوالفضل بنی فاطمی رئیس مجمع فرهنگیان میبد در این رابطه اذعان داشت: مجمع فرهنگیان میبد در راستای منویات مقام معظم رهبری که بارها فرمودند مدیریت جهادی و انقلابی یعنی اینکه از حداقل ها بهترین استفاده ها را ببریم ، مجمع فرهنگیان شهرستان میبد با توجه به فرمایشات ایشان، پیگیر احداث پارک بانوان در شهرستان میبد شده است و تصمیم داریم در مدارسی که ظرفیت و پتانسیل های لازم را دارد این طرح را اجرا کنیم.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد شور و نشاط دربین قشر بانوان میبدی است و امیدواریم از سوی این قشر عزیز بازخورد های خوبی را داشته باشیم تا بتوانیم برنامه هایی جدیدتر و با سطح بالاتر را در سطح شهرستان میبد اجرا کنیم.

سید ابوالفضل بنی فاطمی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد پارک بانوان در مدارس شهرستان میبد برای اولین بار است که درحال اجراست و امیدواریم هرچه زودتر این برنامه با همکاری مسئولین مربوطه عملیاتی شود.

وی همچنین در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه بانوان توسط مجمع فرهنگیان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با ایجاد کمیته بانوان به ریاست سرکار خانم دهقانی در مجمع فرهنگیان توانستیم اهداف قشر بانوان میبدی را دنبال و پیگیری کنیم.

رئیس مجمع فرهنگیان میبد در پایان ضمن ابراز امیدواری از اجرای این طرح در شهرستان میبد، از موحدی فرد رئیس آموزش و پرورش میبد و نقوی شهردار میبد تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است خوشبختانه جوانان مجمع فرهنگیان میبد تا الان با ابتکار عمل خود ثابت کرده اند و نتیجه اعتماد به جوانان همیشه درخشان بوده و خواهد بود و امیدواریم مسئولین از جوانان میبدی که دارای پتانسیل ها و دانش های لازم هستند استفاده کنند.

انتهای پیام/