شمارش معکوس و هشدار فرماندار به مردم میبد !
شمارش معکوس و هشدار فرماندار به مردم میبد !

فرماندار میبد گفت: متاسفانه مردم میبد هنوز کرونا را جدی نگرفته‌ و به این عقیده و باور نرسیده‌اند که در شرایط سختی وجود داریم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آمان میبد ؛ نشست خبری فرماندار شهرستان میبد با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید. میبدی ها کرونا را جدی نگرفته اند حسین فلاح در […]

فرماندار میبد گفت: متاسفانه مردم میبد هنوز کرونا را جدی نگرفته‌ و به این عقیده و باور نرسیده‌اند که در شرایط سختی وجود داریم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آمان میبد ؛ نشست خبری فرماندار شهرستان میبد با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید.

میبدی ها کرونا را جدی نگرفته اند

حسین فلاح در این نشست با بیان این که میبدی‌ها هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند، بیان کرد: متاسفانه مردم شهرستان به این عقیده و باور نرسیده‌اند که در شرایط سختی وجود داریم و باید با پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

فرماندار میبد هشدار داد: پیشگیری همیشه موثرتر و بهتر از درمان است لذا مردم باید با رعایت مسائل بهداشتی کوچک به سلامت خود خانواده و جامعه پزشکی کمک کنند.

تحلیل آرمان میبد از سخنان فرماندار میبد این است شمارش معکوس شیوع ویروس کرونا در شهرستان میبد از قبل آغاز شده است و حتی تمام ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان میبد برای پیشگیری از انتشار این ویروس در تلاش هستند ولی برخی از شهروندان با رعایت نکردن مسائل بهداشتی سلامت خانواده خود و جامعه را به خطر می اندازند و امیدواریم مردم شریف میبد با رعایت موارد بهداشتی از شیوع بیشتر این ویروس در سطح شهرستان جلوگیری کنند و مسئولین نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

تکذیب شایعه فوت بیمار کرونایی در میبد

فرماندار میبد در پاسخ به خبرنگار آرمان میبد، شایعه فوت بیمار کرونایی در میبد را تکذیب کرد و گفت: مورد فوت بیمار کرونایی در میبد نداشتیم و نسبت به شهرستان های دیگر وضعیت مطلوب تری داریم.

وی اضافه کرد: آمار قطعی بیماران مبتلا به ویروس کرونا ۹ نفر است و تست های جدیدی گرفته شده که ظرف این ۵ روز مشخص خواهد شد.

حسین فلاح گقت: کادر درمانی شبانه روز درحال فعالیت هستند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند که از آن ها تشکر می کنم.

خط قرمزی در کارخانجات میبد وجود ندارد

فرماندار میبد در خصوص تعطیلی کارخانجات گفت: مهمترین بخش شهرستان، بخش صنعت است و طی بازدیدی که از واحدهای صنعتی به عمل آمد تاکنون خط قرمزی وجود نداشته است لذا با رعایت ضوابط بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف، برای تمام کارگران فضای کارخانه‌ها را امن می‌بینیم و اگر مورد خاصی را مشاهده کنیم با قاطعیت رسیدگی خواهیم کرد.

تعطیلی فروشگاه ها در شهرستان میبد

حسین فلاح از تعطیلی فروشگاه ها و مراکز خرید خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و حفظ سلامت مردم از فردا ۱۸ اسفندماه تمام مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ، هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گیم نت ها و کافی نت ها، فروشگاههای کفش و کیف، پوشاک، اغذیه فروشی ها، رستوران ها، شیرینی فروشی‌ها، آجیل فروشی‌ها، عرضه محصولات کنجدی، آرایشی بهداشتی، آرایشگاه های مردانه و زنانه و صنف زرگرها تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نماز جماعت مساجد کل شهرستان و تمام مراسم‌های جشن، شادی و ترحیم تعطیل خواهد شد تا از این مرحله سخت بگذریم و کمتر شاهد آسیب های انسانی باشیم.

فرماندار میبد پمپ بنزین‌ها را موظف به رعایت مسائل بهداشتی خواند و گفت: این مراکز با قرار دادن دستکش یک بار مصرف و محلول ضدعفونی و شستشو به سلامت مردم کمک کنند.

فلاح در پایان خواستار همدلی و هراهی همه مردم با یکدیگر برای بازگشت اوضاع به حالت عادی شد و ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد خبرهای خوشی در مورد مهار این بیماری باشیم و نوروز زیبایی را در کنار هم جشن بگیریم.

انتهای پیام/

خبرنگار: محسن صادقی