تجلیل از حسین فلاح فرماندار سابق میبد
تجلیل از حسین فلاح فرماندار سابق میبد

جوانان مجمع فرهنگیان در جلسه ای با فرماندار سابق میبد در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کردند و به پاس تلاش ها و زحمات دلسوزانه حسین فلاح از ایشان توسط جوانان مجمع فرهنگیان میبد تجلیل به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد ، جوانان مجمع فرهنگیان در جلسه ای با حسین […]

جوانان مجمع فرهنگیان در جلسه ای با فرماندار سابق میبد در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کردند و به پاس تلاش ها و زحمات دلسوزانه حسین فلاح از ایشان توسط جوانان مجمع فرهنگیان میبد تجلیل به عمل آمد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد ، جوانان مجمع فرهنگیان در جلسه ای با حسین فلاح فرماندار سابق شهرستان میبد در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کردند.

همچنین به پاس تلاش ها و زحمات دلسوزانه حسین فلاح فرماندار سابق شهرستان میبد از ایشان توسط جوانان مجمع فرهنگیان میبد تجلیل به عمل آمد.

در پایان سید ابوالفضل بنی فاطمی رئیس مجمع فرهنگیان میبد حضور پررنگ و بی قفه در بین مردم ، تقوای سیاسی ، عدم تهمت و افترا به تفکرات سیاسی ، توانمندی و کارآمدی در پست فرمانداری ، قاطعیت و سعه صدر در امور خدمت به مردم را از ویژگی های شاخص فرماندار سابق میبد برشمرد و افزود: مردم شریف و فهیم شهرستان میبد قدر سرمایه های اصلی این شهر را میدانند و قطعاً نسبت به خدمات شایسته حسین فلاح بی تفاوت نیستند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : خبرنگار: محسن صادقی