نجات جان کودک خردسال در اردکان
نجات جان کودک خردسال در اردکان

سرهنگ اکبر شفیعی ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از نجات جان کودک خردسال در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آرمان میبد، سرهنگ اکبر شفیعی ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این رابطه اذعان داشت: در حدود ساعت ۲۳ و ۴۵ شب خبری مبنی بر فقدانی پسربچه ای ۶ ساله به نام “روح […]

سرهنگ اکبر شفیعی ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از نجات جان کودک خردسال در این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آرمان میبد، سرهنگ اکبر شفیعی ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این رابطه اذعان داشت: در حدود ساعت ۲۳ و ۴۵ شب خبری مبنی بر فقدانی پسربچه ای ۶ ساله به نام “روح الله” در شهرستان اردکان به مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری “احمدآباد” به روستای “ترک آباد” مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند و با تحقیقات اولیه و پرس و جو از والدین پسربچه مشخص شد که او به همراه خواهرش به مسجد رفته اما تاکنون به خانه بازنگشته است.

سرهنگ شفیعی ادامه داد: ماموران پلیس جستجوی بی وفقه خود را در محل آغاز و در نهایت پس از ۸ ساعت تلاش مداوم، مشاهده کردند که کودک داخل یک حمام قدیمی و مخروبه که دارای ارتفاع زیادی بود، سقوط کرده و گیر افتاده است.

با حضور عوامل آتش نشانی‌ ، پسربچه از داخل دهانه حمام بیرون آورده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش شده است.