جوابیه استانداری یزد نسبت به انتقادات در نشست فرهیختگان میبد
جوابیه استانداری یزد نسبت به انتقادات در نشست فرهیختگان میبد

روابط عمومی استانداری یزد نسبت به انتقادات از نشست فرهیختگان جوابیه ای را صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، روابط عمومی استانداری یزد نسبت به انتقادات مطرح شده در نشست فرهیختگان شهرستان میبد جوابیه ای را منتشر کرد: با سلام و احترام، در خصوص برگزاری دیدار با جمعی از فعالان فرهیختگان شهرستان […]

روابط عمومی استانداری یزد نسبت به انتقادات از نشست فرهیختگان جوابیه ای را صادر کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، روابط عمومی استانداری یزد نسبت به انتقادات مطرح شده در نشست فرهیختگان شهرستان میبد جوابیه ای را منتشر کرد:
با سلام و احترام، در خصوص برگزاری دیدار با جمعی از فعالان فرهیختگان شهرستان میبد و شبهات ایجاد شده به استحضار می رساند:
۱. استانداری یزد هیچ گونه دخل و تصرفی در افراد دعوت شده و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان میبد و یا سایر شهرستانها نداشته و فرمانداری شهرستانها در این رابطه اختیار تام دارند.
۲. استاندار یزد همواره بر شنیدن سخنان منتقدین و صاحبنظران شهرستانی تاکید داشته و اساسا هدف برگزاری چنین نشستهایی در شهرستانها، آشنایی با دغدغه ها و نگرانی های این عزیزان است. لذا محدودیتی از نظر ایشان برای حضور منتقدین و صاحب‌نظران دغدغه مند در این نشستها وجود ندارد و هیچ گونه منعی در این راستا نیست. به نحوی که در برخی از نشست های شهرستانی در حضور عالی ترین مقام اجرایی استان، تندترین انتقادها و نظرات مطرح و ایشان نیز با سعه صدر به دغدغه ها پاسخ گفتند.
۳. به حکم عقل و منطق، دعوت شوندگان در این نشست ها از سوی فرمانداری هر شهرستان ساماندهی می شوند و استانداری یزد کوچک ترین تغییری در دعوت شوندگان و سخنرانان این دیدارها ایجاد نکرده و همواره با آغوشی باز آماده شنیدن نقدها و نقطه نظرات صاحبان اندیشه است.

انتهای پیام/