نخبگان آینده‌سازان کشور هستند
نخبگان آینده‌سازان کشور هستند

کارگر رئیس اداره آموزش و پرورش میبد در مراسم تقدیر از نخبگان و برترین های میبدی اذعان داشت: نخبگان آینده‌سازان کشور هستند و کشور ما از حیث توانمندی‌های استعداد، شرایط متفاوتی دارند، به طوری که نزدیک بیست و پنج سال است خوشبختانه استان یزد و شهر میبد بهترین استعدادها را دارند. به گزارش پایگاه خبری […]

کارگر رئیس اداره آموزش و پرورش میبد در مراسم تقدیر از نخبگان و برترین های میبدی اذعان داشت: نخبگان آینده‌سازان کشور هستند و کشور ما از حیث توانمندی‌های استعداد، شرایط متفاوتی دارند، به طوری که نزدیک بیست و پنج سال است خوشبختانه استان یزد و شهر میبد بهترین استعدادها را دارند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، مراسم تقدیر از نخبگان و برترین های میبدی در کنکور سراسری برگزار شد.

در این مراسم کارگر رئیس اداره آموزش و پرورش میبد در این مراسم با بیان اینکه نخبگان آینده‌سازان کشور هستند گفت:کشور ما از حیث توانمندی‌های استعداد، شرایط متفاوتی دارند، به طوری که نزدیک بیست و پنج سال است خوشبختانه استان یزد و شهر میبد بهترین استعدادها را دارند.

وی ضمن تشکر از نخبگان، خانواده های آنها و معلمان، اظهار داشت: وظیفه ذاتی بنیاد ملی نخبگان سه تا عنوان کلی دارد که عبارتند از: شناسایی افراد مستعد و نخبگان، کمک به توانمندسازی آنها و حمایت اثربخش از افراد توانمند است.

رئیس اداره آموزش و پرورش میبد نخبگی را اثربخشی فرد در کنار تلاش تعریف کرد و خطاب به برترین های کنکور گفت: با توجه به اینکه شما در شروع مسیر فرآیند نخبگی هستید امیدواریم با تلاش و خدمات ارزشمندی که برای کشور انجام می‌گیرد با استفاده از استعداد طبیعی و ذاتی در عرصه‌های مختلف فنی فناوران صنعت و کارآفرینی، مدیریت منشأ اثر مثبت در کشور شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

  • نویسنده : خبرنگار: سمیه فلاح