رفع تصرف و قلع و قمع ۴۱ هزار متر از اراضی دولتی در میبد
رفع تصرف و قلع و قمع ۴۱ هزار متر از اراضی دولتی در میبد

با پیگیری‌های دادگستری میبد، یگان حفاظت و اداره راه و شهرسازی این شهرستان و صدور حکم از سوی مسوولان قضایی ، ۴۱ هزار متر مربع از زمین‌های تصرف شده توسط دهیاری های میبد رفع تصرف و قلع و قمع شد. به گزارش آرمان میبد به نقل از توفان یزد ، با پیگیری‌های دادگستری میبد، یگان […]

با پیگیری‌های دادگستری میبد، یگان حفاظت و اداره راه و شهرسازی این شهرستان و صدور حکم از سوی مسوولان قضایی ، ۴۱ هزار متر مربع از زمین‌های تصرف شده توسط دهیاری های میبد رفع تصرف و قلع و قمع شد.


به گزارش آرمان میبد به نقل از توفان یزد ، با پیگیری‌های دادگستری میبد، یگان حفاظت و اداره راه و شهرسازی این شهرستان و صدور حکم از سوی مسوولان قضایی ، ۴۱ هزار متر مربع از زمین‌های تصرف شده توسط دهیاری های میبد رفع تصرف و قلع و قمع شد.

🔻در این حکم اراضی تصرف شده حدود ۴۱ هزار مترمربع و به ارزش تقریبی ۱۲۵ میلیارد تومان است که حکم قلع و قمع و رفع تصرف آن با حضور عوامل انتظامی و مسوولان قضایی شهرستان اجرا شد.

🔻طبق تحقیقات به عمل آمده نکته مهم در این حکم این است که در سال ۹۲ حکم مذکور توسط دادگاه صادر شده بوده ولی به دلایل نامعلومی منابع طبیعی از اجرای آن خودداری کرده و سرانجام با پیگیری اداره راه و شهرسازی استان و کشور از اواخر سال ۹۸ مراحل قضایی و پیگیری این پرونده در جهت حفظ حقوق بیت المال و بازگشت اراضی دولتی شروع شد که نهایتا منجر به صدور مجدد حکم و اجرای آن گردید.

منبع خبری: توفان یزد

 

  • منبع خبر : توفان یزد