بیانیه صحت خبر آرمان میبد منتشر شد
بیانیه صحت خبر آرمان میبد منتشر شد

در خصوص خبر منتشر شده شورای شهر میبد تحت عنوان” تکذیب انتخاب شدن شهردار جدید میبد و محول شدن معرفی وی توسط استانداری یزد در دقیقه ۹۰″، لازم است به اطلاع مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد و شهروندان محترم این شهرستان در خصوص صحت خبر آرمان میبد و مسائل مطرح شده برسانیم…. ✍️ با […]

در خصوص خبر منتشر شده شورای شهر میبد تحت عنوان” تکذیب انتخاب شدن شهردار جدید میبد و محول شدن معرفی وی توسط استانداری یزد در دقیقه ۹۰″، لازم است به اطلاع مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد و شهروندان محترم این شهرستان در خصوص صحت خبر آرمان میبد و مسائل مطرح شده برسانیم….


✍️ با سلام و احترام در خصوص خبر منتشر شده شورای شهر میبد تحت عنوان” تکذیب انتخاب شدن شهردار جدید میبد و محول شدن معرفی وی توسط استانداری یزد در دقیقه ۹۰″، لازم است به اطلاع مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد و شهروندان محترم این شهرستان در خصوص صحت خبر آرمان میبد و مسائل مطرح شده برسانیم:

🔺۱⃣ تحلیل اول: گزینه نهایی ” مهندس صباغی رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد” توسط اعضا انتخاب شده و انتخاب شدن گزینه نهایی توسط اعضای شورا با اکثریت آراء صحت داشته است و طبق تحقیقات خبرنگار آرمان یک نوع رای گیری بین اعضای این شورای شهر صورت گرفته است.
🔸 پس انتخاب گزینه نهایی که با رای گیری انجام شده است صحت داشته و خبر آرمان میبد در این خصوص درست است.

🔺حال چرا شورای شهر میبد از تصمیم گیری نهایی خود منصرف شده و از استانداری سوال می کنند؟!

🔹این سوالی است که باید شورای شهر میبد پاسخ دهد و چرا در تکذیبیه به این جزئیات اشاره نشده است؟!!

🔺۲⃣ تحلیل دوم: اینکه بعد از انتخاب نهایی شهردار باید از استانداری در خصوص استعلام آن نامه نگاری شود و چرا قبل از آن با استانداری در خصوص اینکه کدام گزینه مشکلی دارد یا خیر مشورت می شود؟!

🔹تیم آرمان میبد با فرایند حقوقی انتخاب شهردار آشنایی کامل دارد و بهتر است روابط عمومی شورای شهر به این سوال ما نیز پاسخ دهد و بیشتر با فرایند حقوقی آشنا شود!

🔺۳⃣ تحلیل سوم: اینکه یک خبرنگار نمی تواند بدون اینکه به مسئله ای آگاهی داشته باشد خبری را خلاف واقع منتشر کند و با توجه به این موضوع پس این خبر شاید از داخل شورای شهر بیان شده که اینگونه با تکذیب مواجه می شود. (هرچند که نام منبع خبری نزد آرمان میبد محفوظ است)

🔺۴⃣ تحلیل چهارم: اینکه ای کاش جلسه انتخاب شهردار جدید میبد به طور علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شد و به طور علنی و شفاف به مردم اعلام میشد و مردم شهرستان نیز با گزینه های شهرداری آشنا می شدند و حتی در شورای پنجم نیز موقع انتخاب شهردار جدید از گزینه های شهرداری در داخل شورای شهر توسط اصحاب رسانه میبد مصاحبه گرفته شد و برنامه های آنان منتشر شد و رسانه ها در جلسات انتخاب شهردار حضور داشتند ولی در شورای ششم چنین جلساتی شاید به دلایلی برگزار نشد که یکی از نقاط ضعف این موضوع می باشد و امیدواریم اعضای پرتلاش شورای ششم به این مسئله توجه کنند.

🔺۵⃣ ما در ایامی هستیم که رای اعتماد به وزیران دولت سیزدهم به صورت زنده برای مردم پخش می شود و چرا جلسه انتخاب شهردار میبد که یکی از مسائل مهم شهر است بدون حضور رسانه که به نوعی نماینده مردم است پشت درب های بسته برگزار می شود!

🔸در پایان تشکری هم داشته باشیم از شورای ششم میبد که حداقل در این دوره خلاف دوره قبل به اخبار رسانه مردمی آرمان پاسخ دادند و پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد همچنان با رویکرد اطلاع رسانی و تحلیلی آماده شرکت در جلسات شورای شهر میبد است و آمادگی خود را برای پوشش زنده و آنلاین اخبار اعلام می کند تا اطلاع رسانی گسترده در سطح شهرستان میبد صورت گیرد و تمام اخبار با شفاف سازی بهتر و بیشتر منتشر شود.

✍️ ارادتمند شما محسن صادقی سردبیر آرمان میبد🌹🙏

📣 پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد