کام تلخ مردم میبد از وضعیت آب شرب! / مسئولین می گویند آب میبد مشکلی ندارد!
کام تلخ مردم میبد از وضعیت آب شرب! / مسئولین می گویند آب میبد مشکلی ندارد!

این روز ها که خبر بی کیفیت بودن آب شرب شهرستان میبد کام همه شهروندان را تلخ کرده است رئیس آبفای یزد اینگونه بیان می کند که آب شهرستان میبد مشکلی ندارد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، این روز ها که خبر بی کیفیت بودن آب شرب شهرستان میبد کام همه شهروندان را […]

این روز ها که خبر بی کیفیت بودن آب شرب شهرستان میبد کام همه شهروندان را تلخ کرده است رئیس آبفای یزد اینگونه بیان می کند که آب شهرستان میبد مشکلی ندارد!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، این روز ها که خبر بی کیفیت بودن آب شرب شهرستان میبد کام همه شهروندان را تلخ کرده است رئیس آبفای یزد اینگونه بیان می کند که آب شهرستان میبد مشکلی ندارد!

مهندس ریاضتی، مدیرکل آبفای استان یزد در مصاحبه با میبد ما : آب شرب دارای استاندارد هایی است که ما تابع آن استاندارد ها هستیم. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کیفیت نامطلوب آب میبد به ما ارائه نشده است؛ نه از طرف مردم نه از طرف رئیس آبفای میبد و ما هیچ مشکلی در آب شهرستان نداریم. اگر گزارشی به ما ارائه شود به آزمایشگاه ارجاع داده خواهیم داد و بررسی می کنیم”

سخن آرمان: جناب مهندس، آبی که شهروندان از آن استفاده می کنند کیفیت مناسب و خوبی طبق استاندارد های شما ندارد و اکثر مردم میبد از این وضعیت ناراضی هستند!

“این که در این خصوص گزارش به شما رسیده است یا خیر” را باید از رئیس و کارکنان اداره آب و فاضلاب میبد سوال کنید نه از مردم!

رسانه آرمان میبد همچنان پیگیر مطالبات مردم در این خصوص می باشد و امیدواریم هرچه زودتر جهت بهبود وضعیت آب شهرستان میبد اقدام کنید و به مشکلات مردم میبد توجه نمایید!

امیدواریم دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد به عنوان نماینده مردم این شهرستان این موضوع را هرچه زودتر پیگیری کند!