پایین بودن کیفیت آب میبد به دلیل چاه‌های موجود در مدار
پایین بودن کیفیت آب میبد به دلیل چاه‌های موجود در مدار

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میبد گفت: افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در تابستان امسال سبب شد تا نتوانیم همه چاه‌ها را همانند سال‌های گذشته از مدار خارج کنیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، مجید دشتی، رئیس اداره آب و فاضلاب میبد در این رابطه اذعان داشت: افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب […]

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میبد گفت: افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در تابستان امسال سبب شد تا نتوانیم همه چاه‌ها را همانند سال‌های گذشته از مدار خارج کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، مجید دشتی، رئیس اداره آب و فاضلاب میبد در این رابطه اذعان داشت: افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در تابستان امسال سبب شد تا نتوانیم همه چاه‌ها را همانند سال‌های گذشته از مدار خارج کنیم.

درحال حاضر‌ای سی آب شبکه ما طبق برداشت‌هایی که هفته پیش داشتیم ۸۵۰ تا هزار و صد است. استانداردی که ملزم به رعایت آن هستیم تا دو هزار و ۱۰۰ به ما اجازه برداشت می‌دهد.

سخن آرمان میبد: جناب آقای دشتی با عرض سلام و احترام، ای کاش برای شهروندان عزیز میبد شفاف سازی می کردید که آب انتقالی به میبد چه زمانی وصل می شود؟! چرا مثل شهرستان اردکان، ایستگاه های برداشت آب در میبد فعال نیستند؟! الان چه کسی پاسخگوی مشکلات مردم در خصوص کیفیت پایین آب شرب است؟!

امیدواریم هرچه زودتر راهکاری برای این موضوع پیدا کنید و پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود!