تالارهای پذیرایی میبد تا اطلاع ثانوی تعطیل است
تالارهای پذیرایی میبد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت : با توجه به طغیان موج دوم ویروس کرونا و وضعیت قرمز بیماری کووید – ۱۹ در این شهرستان و با ابلاغ ستاد استانی ، همه تالارهای پذیرایی در سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت : با توجه به طغیان موج دوم ویروس کرونا و وضعیت قرمز بیماری کووید – ۱۹ در این شهرستان و با ابلاغ ستاد استانی ، همه تالارهای پذیرایی در سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان میبد تصریح کرد: با توجه به طغیان موج دوم کرونا و نیز ابلاغ استانی، کلیه تالارهای پذیرایی شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

سیدبهروز موسوی افزود: از شهروندان محترم عاجزانه تقاضا داریم ضمن کاهش ترددهای غیرضرور و پرهیز از حضور در تجمعات، با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در راستای قطع زنجیره انتقال نقش موثری ایفا کنند.

معاون سیاسی فرمانداری میبد تصریح کرد:با تاکید دادستان محترم شهرستان، عدم رعایت مسائل بهداشتی موجب مسئولیت مدنی عاملین(پرداخت دیه و جبران خسارات زیان دیده) و موجب مسئولیت کیفری با اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/