برخورد ماموران یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد با رودخانه خواران!
برخورد ماموران یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد با رودخانه خواران!

مامورین یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد ، عملیات خاک برداری غیرمجاز در محدوده رودخانه بیده میبد را تعطیل و در این راستا یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور توقیف و عوامل این تخلف جهت تحقیق و تفحص این فعالیت غیرمجاز، به کلانتری میبد ارجاع داده شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، […]

مامورین یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد ، عملیات خاک برداری غیرمجاز در محدوده رودخانه بیده میبد را تعطیل و در این راستا یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور توقیف و عوامل این تخلف جهت تحقیق و تفحص این فعالیت غیرمجاز، به کلانتری میبد ارجاع داده شدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، طی گزارشاتی به یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد ، افرادی در ساعات شبانه ( حدود ۲ شب) مشغول تعرض و تخریب اراضی دولتی بودند که خوشبختانه با اقدامی قاطع و سریع، مامورین پرتلاش یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد در محل حاضر و طی هماهنگی با پلیس و دستور قاطع دادستان محترم شهرستان ، عملیات خاک برداری غیرمجاز در محدوده رودخانه بیده میبد ( بعد از میدان هلال احمر) تعطیل و در این راستا یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور توقیف و عوامل این تخلف جهت تحقیق و تفحص این فعالیت غیرمجاز، به کلانتری میبد ارجاع داده شدند.

حال باید دید چرا مسئولین در برخورد با پدیده رودخانه خواری در میبد سکوت می کنند؟!

طبق گزارش آرمان میبد پای سودجویان و افرادی نیز وسط است که اگر لازم شد به صورت شفاف تیم رسانه آرمان میبد منتشر می کند.

فعالیت های یگان حفاظت راه و شهرسازی میبد همچنان قابل تحسین است که به صورت شبانه روزی تخلفات را در شهر میبد رصد و برخورد می کنند.

انتهای پیام/