پلمب واحدهای صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
پلمب واحدهای صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تاکید کرد: نظارت بر اماکن و واحدهای صنفی تشدید و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سیدبهروز موسوی در این رابطه اظهار داشت : تالارهای پذیرایی، پنج شنبه بازار، استخر های شنا و مجموعه های […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تاکید کرد: نظارت بر اماکن و واحدهای صنفی تشدید و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سیدبهروز موسوی در این رابطه اظهار داشت : تالارهای پذیرایی، پنج شنبه بازار، استخر های شنا و مجموعه های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد ادامه داد: پمپ بنزین ها موظف به تامین دستکش یکبار مصرف و ضدعفونی نازل ها به صورت مستمر می باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلفی در رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ خواهند شد.

موسوی با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کم هزینه ترین و مهمترین راهکار جلوگیری از سرایت بیش از پیش این ویروس خطرناک است.

معاون فرماندار میبد تاکید کرد: این شهرستان از پیک اول بیماری کرونا تا کنون پذیرای بیماران غیربومی و نیز بیماران شهرستان های همجوار بوده و در این راستا دقت نظر و حسن توجه کادر بهداشت و درمان شهرستان، قابل تقدیر است و نباید این مهم ابزاری برای منفی جلوه دادن وضعیت شهرستان تلقی شود.

انتهای پیام/