ادامه تعطیلی صنایع میبد تا ۲۰ فروردین
ادامه تعطیلی صنایع میبد تا ۲۰ فروردین

فرماندار میبد در نشست با صاحبان صنایع این شهرستان از همدلی و همکاری واحد‌های صنعتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، امام جمعه میبد در تماس تلفنی با فرماندار میبد با اشاره به خسارت تعطیلی صنعت در سال جهش تولید گفت: شروع کار واحد‌های صنعتی باید همراه با […]

فرماندار میبد در نشست با صاحبان صنایع این شهرستان از همدلی و همکاری واحد‌های صنعتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، امام جمعه میبد در تماس تلفنی با فرماندار میبد با اشاره به خسارت تعطیلی صنعت در سال جهش تولید گفت: شروع کار واحد‌های صنعتی باید همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به تدریج صورت گیرد تا فشاری روی کارگران ایجاد نشود.

آیت الله اعرافی با تأکید بر لزوم توجه مدیران واحد‌ها به معیشت کارگران در این روز‌های حساس، از دستگاه‌های دولتی و اداره امورمالیاتی و بانک‌ها خواست در این شرایط دشوار همراه صنعت باشند.

وی افزود: مدیران عامل صنایع باید به مسائل نوسازی صنایع در کاهش مصرف آب و آلودگی هوا هم توجه کنند.

فرماندار میبد هم با بیان اینکه خوشبختانه از پیک کرونا عبور کردیم، گفت: از آغاز شیوع کرونا در شهرستان میبد، همه دستگاه ها، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، شهرداری و سپاه و صنایع در کنار هم بودند تا با ایجاد نقاهتگاه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و تامین نیاز‌های بهداشتی و درمانی این بیماری منحوس را در این شرایط بحرانی مدیریت کنند.

فلاح اظهار داشت: اعتقادی به تعطیلی صنعت نداریم، اما برای اینکه کارگران واحد‌ها به کرونا مبتلا نشوند باید فعالیت واحد‌ها را محدودتر کرد.

وی با ابراز خرسندی از کاهش آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان میبد تأکید کرد: برای قطع زنجیره کرونا همچنان باید فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر رعایت شود.

همچنین در این جلسه توافق شد واحد‌های صنعتی تا بیستم فروردین ماه متوقف باشد و فعالیت تولید به صورت محدود و فقط با نیرو‌های بومی آغاز گردد.