آغاز فعالیت صنایع میبد با حداقل شیفت / الزامی به تعطیلی کارخانجات در ایام پیش رو نداریم
آغاز فعالیت صنایع میبد با حداقل شیفت / الزامی به تعطیلی کارخانجات در ایام پیش رو نداریم

موسوی معاون فرماندار میبد از آغاز فعالیت صنایع و کارخانجات شهرستان میبد با حداقل شیفت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در این رابطه اظهار داشت: علیرغم توصیه ای که شد الزامی به تعطیلی کارخانجات در ایام پیش رو نداریم. سیدبهروز موسوی تصریح کرد: ملاک […]

موسوی معاون فرماندار میبد از آغاز فعالیت صنایع و کارخانجات شهرستان میبد با حداقل شیفت خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در این رابطه اظهار داشت: علیرغم توصیه ای که شد الزامی به تعطیلی کارخانجات در ایام پیش رو نداریم.

سیدبهروز موسوی تصریح کرد: ملاک مهم و اصلی پیشگیری از شیوع کرونا در سطح کارخانجات شهرستان رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی است و کارخانجات میتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد افزود: در جلسه مشترک شورای تامین و جمعی از مدیران صنایع و کارخانجات شهرستان، با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیماتی اتخاذ شد که به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱-فعالیت صنایع و کارخانجات شهرستان با حداقل شیفت آغاز خواهد شد.

۲- حضور کارگران بومی مشروط به گذراندن دوران قرنطینه می باشد و مدیران صنایع از اکنون نسبت به شناسایی و دعوت کارگران غیربومی جهت حضور در شهرستان و گذراندان دوران قرنطینه در منزل بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اقدام نمایند.

۳- افزایش تعداد سرویس های ایاب و ذهاب کارگران توسط کارخانجات و تاکید به استفاده از خودروهای شخصی توسط کارگران

۴- تب سنجی و غربالگری در محل ورودی کارخانه ها و ممانعت از ورود کارگران مشکوک به محل کار

۵- الزام و رعایت کلیه پروتکل های ارسالی توسط شبکه بهداشت با محوریت مسئول بهداشت کارخانه

سیدبهروز موسوی در پایان اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی، دقت در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در محیط کار و بهداشت محیط، از اصول اصلی و اساسی در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح کارخانجات است.

انتهای پیام/