توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان توسط گردان امام علی میبد
توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان توسط گردان امام علی میبد

گردان امام علی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میبد اقلام غذایی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کرد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ «حسین فلاح» فرماندارمیبد در بازدید از فعالیت‌های گردان امام علی سپاه شهرستان گفت: در این شرایط کشور که بیماری کرونا بر معیشت و اقتصاد جامعه اثر گذاشته است و خیلی از خانواده‌های […]

گردان امام علی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میبد اقلام غذایی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کرد.


 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ «حسین فلاح» فرماندارمیبد در بازدید از فعالیت‌های گردان امام علی سپاه شهرستان گفت: در این شرایط کشور که بیماری کرونا بر معیشت و اقتصاد جامعه اثر گذاشته است و خیلی از خانواده‌های سطح پایین و متوسط به لحاظ معیشتی با مشکل مواجه شده‌اند این حرکت بسیج و سپاه ارزشمند است.

حسین فلاح افزود: این اقلام شامل یک‌تن گوشت گرم، برنج، روغن، تخم‌مرغ، ماکارونی، عدس و نمک به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان است توسط گردان امام علی از سوی خیرین جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

فرماندارمیبد با قدردانی ویژه از خیرین گفت: از مردم تقاضا داریم در این اعیاد شعبانیه که پخش شربت و شیرینی در خیابان‌ها ممکن نیست؛ نذورات خود را در قالب نقدی و یا اقلام غذایی به پایگاه‌های بسیج محلات هدایت کنند تا دسته‌بندی و به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری میبد