پویش یاران مهر و درمان میبد به پایان رسید / تشکر مجمع فرهنگیان از کمک خیرین و مردم شهرستان میبد
پویش یاران مهر و درمان میبد به پایان رسید / تشکر مجمع فرهنگیان از کمک خیرین و مردم شهرستان میبد

 پویش یاران مهر و درمان مجمع فرهنگیان شهرستان میبدبه کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ همزمان با سراسر کشور، استان یزد نیز مدتی است به مبارزه با کروناویروس پرداخته است و شاهد تداوم برنامه ها و فعالیت هایی برای مقابله با شیوع این ویروس هستیم. مجمع فرهنگیان میبد در این […]

 پویش یاران مهر و درمان مجمع فرهنگیان شهرستان میبدبه کار خود پایان داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ همزمان با سراسر کشور، استان یزد نیز مدتی است به مبارزه با کروناویروس پرداخته است و شاهد تداوم برنامه ها و فعالیت هایی برای مقابله با شیوع این ویروس هستیم.

مجمع فرهنگیان میبد در این راستا تصمیم گرفت در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، تعدادی ماسک و اقلام بهداشتی برای آحاد و اقشار مختلف مردم و کادر زحمتکش و مجاهد درمانی بیمارستان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) این شهرستان تهیه و توزیع کند.

در این برنامه که تحت عنوان پویش یاران مهر و درمان در میبد برپا شده است؛ مردم و خیرین نیک اندیش این شهرستان مبلغ ” ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان ” کمک کردند.

این کمک های مردمی به حساب خیریه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد واریز شد.

مجمع فرهنگیان شهرستان میبد از همکاری و کمک خیرین و مردم شریف میبد تشکر و قدردانی کرد.

امید است که بتوانیم با همدلی یکدیگر و در خانه ماندن شعار #باهم_شکستش_میدهیم تحقق پیدا کند.

پیش از این؛ مجمع فرهنگیان شهرستان میبد با کمک خیرین و مردم تعداد قابل توجهی اقلام بهداشتی را در قالب بسته های سلامت برای مبارزه با کرونا را به اورژانس میبد، میوه فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی، پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و پرسنل درمانی این شهرستان اهداء کرده است.

انتهای پیام/

روابط عمومی مجمع فرهنگیان