کشف ۹۴ هزار جفت دستکش در میبد / امنیت و سلامت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است
کشف ۹۴ هزار جفت دستکش در میبد / امنیت و سلامت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف بیش از ۹۴ هزار دستکش احتکاری در میبد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سرهنگ “سید محمد طاهر موسوی” گفت: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از امنیت و آرامش مردم بوده و بارها در صحنه های مختلف آمادگی خود […]

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف بیش از ۹۴ هزار دستکش احتکاری در میبد خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سرهنگ “سید محمد طاهر موسوی” گفت: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از امنیت و آرامش مردم بوده و بارها در صحنه های مختلف آمادگی خود را به این منظور ثابت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد تصریح کرد: طی روزهای گذشته با گسترش ویروس ناخوانده کرونا در سطح کشور، پلیس طرح های هدفمندی را برای دفاع از سلامت و آسایش شهروندان اجرا کرده و با تمام توان برای پیشگیری از شیوع این ویروس وارد میدان شده است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در چنین شرایطی عده ای سودجو و منفعت طلب با احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه، شرایط را برای مردم سخت تر می کنند، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت مردم خط قرمز نیروی انتظامی بوده لذا پلیس برابر قانون و قاطعانه با اینگونه افراد برخورد می کند.

این مقام انتظامی گفت: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران نظارت براماکن عمومی شهرستان موفق شدند طی روز گذشته ۹۴ هزار جفت دستکش احتکار شده را کشف و پس از صورتجلسه به مراجع ذیصلاح تحویل دهند.

سرهنگ موسوی با تاکید بر اینکه احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی جرمی بسیار سنگین و غیر اخلاقی است، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/