راه‌اندازی مرکز قرنطینه در شهرستان میبد
راه‌اندازی مرکز قرنطینه در شهرستان میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه ستاد مقابله با کرونا، از راه‌اندازی مرکز قرنطینه کرونا در چند روز آینده این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ «سید بهروز موسوی» بابیان اینکه این مرکز با همکاری سپاه، شهرداری، هلال‌احمر، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: این […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه ستاد مقابله با کرونا، از راه‌اندازی مرکز قرنطینه کرونا در چند روز آینده این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ «سید بهروز موسوی» بابیان اینکه این مرکز با همکاری سپاه، شهرداری، هلال‌احمر، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: این مرکز برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونا در کانون فرهنگی ورزشی سپاه با بیش از ۵۰ تخت راه‌اندازی می‌شود.

 موسوی گفت: همه امکانات و تجهیزات شهرستان میبد برای مهار کرونا به کار گرفته‌شده است.

وی بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا و مهار این ویروس را، ماندن در خانه و حذف تردد غیرضروری شهروندان عزیز در سطح شهر دانست و گفت: با قطع زنجیره شیوع کرونا، کرونا جزء پذیرفتن شکست در برابر همت ملت ما ندارد و به‌زودی طومار این ویروس ناخوانده را در کشور درهم خواهیم پیچید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: مرکز قرنطینه بیش از ۵۰ تخت برای این مرکز در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/