حضور کادر اجرایی در مدارس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است
حضور کادر اجرایی در مدارس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است

موحدی فرد گفت: حضور کادر اجرایی در مدارس دستور و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و اداره آموزش و پرورش میبد فقط موظف به اجرای بخشنامه هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛  رئیس آموزش و پرورش میبد به سوالات مردمی در خصوص حضور کادر […]

موحدی فرد گفت: حضور کادر اجرایی در مدارس دستور و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و اداره آموزش و پرورش میبد فقط موظف به اجرای بخشنامه هستند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛  رئیس آموزش و پرورش میبد به سوالات مردمی در خصوص حضور کادر اجرایی در مدارس پاسخ داد.

موحدی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میبد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آرمان میبد اذعان داشت: کادر اجرایی مدارس تقریباً مثل کادر اجرایی اداره آموزش و پرورش هستند و حضور کادر اجرایی در مدارس دستور و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و اداره آموزش و پرورش میبد فقط موظف به اجرای بخشنامه هستند.

وی افزود: اعتباری هم برای مدارس در خصوص ضد عفونی مدارس درنظر گرفته شده و به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش میبد تاکید کرد: دلیل حضور کادر اجرایی مدارس، پیگیری فرایند تعلیم و تربیت و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات دانش آموزان و انجام کار های اجرایی و اداری مدارس است.

وی تاکید کرد: بخشنامه وزارت آموزش و پرورش از طریق اتوماسیون اداری به تمام مدارس شهرستان میبد ارسال و ابلاغ شده است.

محسن موحدی فرد خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش یزد به همه شهرستان های استان نیز این بخشنامه را ابلاغ کرده است.

پس با توجه به سخنان رئیس آموزش و پرورش میبد کادر اجرایی مدارس میبد در محل کار خود حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

خبرنگار: محسن صادقی