دستگیری ۶ نفر در ارتباط با مواد مخدر در شهرستان میبد
دستگیری ۶ نفر در ارتباط با مواد مخدر در شهرستان میبد

سرهنگ موسوی گفت: در اقدامات صورت گرفته از ۵ منطقه شهرستان میبد، مقدار سه کیلوگرم گراس، یک کیلوگرم حشیش و ۱۱ گرم هروئین و مقادیری نیز از سایر مواد مخدر کشف گردید که منجر به دستگیری شش نفر در این رابطه شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده […]

سرهنگ موسوی گفت: در اقدامات صورت گرفته از ۵ منطقه شهرستان میبد، مقدار سه کیلوگرم گراس، یک کیلوگرم حشیش و ۱۱ گرم هروئین و مقادیری نیز از سایر مواد مخدر کشف گردید که منجر به دستگیری شش نفر در این رابطه شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد در این رابطه اذعان داشت: پاکسازی این مناطق در قالب طرح مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر و با هماهنگی دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان میبد انجام گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پاکسازی پنج منطقه آلوده در شهرستان در محلات مختلف گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این مناطق نمونه خوبی برای اقدام در بخش‌های دیگر است و در این راستا مقدار سه کیلوگرم گراس، یک کیلوگرم حشیش و ۱۱ گرم هروئین و مقادیری نیز از سایر مواد مخدر کشف گردید که منجر به دستگیری شش نفر در این رابطه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر نقش موثر آموزش همگانی در راستای کاهش تقاضا در حوزه مواد مخدر گفت: پلیس همیشه در راستای عرضه و توزیع مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده است ولی باید ببینیم همه ما در راستای کاهش تقاضا در جامعه چه قدر کارکردیم.

سرهنگ موسوی ساخت مرکز نگهداری و بازپروری معتادان را نیز مهم دانست و افزود: باید تسهیل در امر ارائه مجوز‌های ساخت و ارائه تسهیلات در دستور کار شورای مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مراجع ذی ربط باشد.

انتهای پیام/