پاکسازی محیط شهری توسط شهرداری میبد
پاکسازی محیط شهری توسط شهرداری میبد

شهرداری میبد ضدعفونی محیط شهری و ناوگان حمل نقل عمومی آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ برای پیشگیری از شیوع کرونا، شهرداری میبد هم اقدامات اساسی خود را با سم پاشی و ضدعفونی محیط شهری و ناوگان حمل نقل عمومی آغاز کرد. شهردار میبد در این رابطه اذعان داشت: علاوه بر توزیع […]

شهرداری میبد ضدعفونی محیط شهری و ناوگان حمل نقل عمومی آغاز کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ برای پیشگیری از شیوع کرونا، شهرداری میبد هم اقدامات اساسی خود را با سم پاشی و ضدعفونی محیط شهری و ناوگان حمل نقل عمومی آغاز کرد.

شهردار میبد در این رابطه اذعان داشت: علاوه بر توزیع بروشور‌های آموزشی و نصب بنر‌های مختلف، ضدعفونی محیط شهری، فضا‌های عمومی و اتوبوس‌های شهری بطور گسترده و با تجهیزات جدید اجرا می‌شود.
نقوی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری، اداره سیما و منظر شهری و سازمان حمل و نقل همگانی نسبت به ضدعفونی کردن کلیه وسایل اسباب بازی درپارک و ایستگاه‌های اتوبوس، مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های شرکت حمل و نقل عمومی اقدام کردند افزود: حوزه روابط عمومی و فرهنگی اجتماعی شهرداری هم نسبت به اطلاع رسانی از طریق نصب بنر‌های آموزشی درفضا‌های شهری و ارسال پیامک‌های آموزشی ازسوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری کار‌های ارزشمندی را انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره منابع انسانی شهرداری و معاونت هماهنگی و اجرایی هم نسبت به تهیه لوازم ضدعفونی کننده فردی، اسپری‌های مخصوص، توزیع پت‌های الکلی، دستکش و ماسک بین پرسنل و نیرو‌های شاغل درشهرداری، نیرو‌های پاکبان و خدمات شهری اقداماتی را انجام داده است.
شهردار میبد گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری و عزم راسخی که همه شهروندان دارند و تا الان گزارشی درمورد بیماری کرونا ارائه نشده است؛ تا پایان عبور از بحران شهرما سالم بماند و شهروندان سالم داشته باشیم.

انتهای پیام /