میثاق ۲۰۰۰ نفری مجاهدان عرصه تولید و صنعت میبد با شهیدان
میثاق ۲۰۰۰ نفری مجاهدان عرصه تولید و صنعت میبد با شهیدان

سرگرد پاسدار مهدی دهقانی فرمانده بسیج کارگری میبد گفت: در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه مراسم میثاق کارگران با شهیدان و غبارروبی گلزار شهدا با حضور ۲۰۰۰ نفر از کارگران کارخانجات شهرستان میبد برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به مناسبت ایام ا… دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار […]

سرگرد پاسدار مهدی دهقانی فرمانده بسیج کارگری میبد گفت: در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه مراسم میثاق کارگران با شهیدان و غبارروبی گلزار شهدا با حضور ۲۰۰۰ نفر از کارگران کارخانجات شهرستان میبد برگزار خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به مناسبت ایام ا… دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم میثاق کارگران با شهیدان و غبارروبی گلزار شهدا با حضور ۲۰۰۰ نفر از کارگران کارخانجات شهرستان میبد برگزار خواهد شد.
سرگرد پاسدار مهدی دهقانی فیروزآبادی فرمانده بسیج کارگری شهرستان میبد در این خصوص اذعان داشت: کلیه مینی بوس های حامل کارگران شیفت ظهر(رفت کارخانه ) در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ وارد دانشگاه آزاد شده و با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام به مدت ۵ دقیقه برنامه فاتحه خوانی برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: همچنین کلیه مینی بوس های حامل کارگران در شیفت ظهر ( برگشت از کارخانجات) ساعت ۱۴:۲۰ در همان روز وارد یکی از روستاهای رکن آباد و مهرآباد شده و با حضور در کنار قبور مطهر شهداء به مدت ۵ دقیقه برنامه فاتحه خوانی بر سر قبور مطهر شهدا را انجام خواهند داد.
وی بیان کرد: کلیه کارگران توسط موکب پایگاه بسیج کارگری کاشی های سهیل، هما و خلیج پذیرایی شده و به سمت کارخانجات حرکت می کنند.
فرمانده بسیج کارگری و کارمندی شهرستان میبد تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه و طرح ابتکاری، تجدید میثاق کارگران با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان می باشد.
سرگرد دهقانی تصریح کرد: امید است با همکاری هرچه بیشتر مدیران کارخانجات و مسئولین ناوگان حمل و نقل شهری و مجاهدان عرصه تولید و صنعت این طرح در دراز مدت ادامه و در بین جامعه کارگری و کارخانجات نهادینه شود و هرسال شاهد رونق و گسترش این برنامه در سطح شهرستان میبد باشیم.
وی در پایان از مساعدت کلیه کارخانجات میبد، مدیریت شهرک صنعتی میبد، مدیریت اداره کار و رفاه اجتماعی میبد، حوزه بسیج کارگری شهید برونسی میبد، بخشداری مرکزی میبد، دهیاری و وشورای اسلامی رکن آباد و مهرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی میبد تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/