قوه قضائیه در جهت دفاع از حقوق عامه اغماض نمی‌کند
قوه قضائیه در جهت دفاع از حقوق عامه اغماض نمی‌کند

دادستان انتظامی قضات کشور در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: هرکس در هر مقامی باشد تابه‌حال، قوه قضائیه ثابت کرده است که در جهت دفاع از حقوق عامه اغماض نمی‌کند و در آینده هم کوتاه نخواهد آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد موحدی […]

دادستان انتظامی قضات کشور در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: هرکس در هر مقامی باشد تابه‌حال، قوه قضائیه ثابت کرده است که در جهت دفاع از حقوق عامه اغماض نمی‌کند و در آینده هم کوتاه نخواهد آمد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد؛ جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد موحدی آزاد» دادستان انتظامی قضات کشور و مسئولین شهرستان برگزار شد.

دادستان انتظامی قضات کشور در این جلسه تقویت نهاد صلح و سازش، حمایت از تولید داخل و مبارزه قاطع با فساد را از سیاست‌های آیت‌الله رئیسی خواند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی آزاد گفت: دسترسی آسان مردم به عدالت، رفع اطاله دادرسی، حمایت از تولید و فعالان اقتصادی، مبارزه با فساد در داخل و خارج از دستگاه قضا، افزایش آگاهی‌های حقوقی مردم جزء سیاست‌های مهم آیت‌الله رئیس در دستگاه قضاست.

موحدی آزاد تصریح کرد: در بحث مبارزه با فساد در خارج از قوه قضائیه مصداق بحث‌های اقتصادی است که دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد و جرائم اقتصادی باقوت و قدرت به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی افزود: هرکس در هر مقامی باشد تابه‌حال، قوه قضائیه ثابت کرده است که در جهت دفاع از حقوق عامه اغماض نمی‌کند و در آینده هم کوتاه نخواهد آمد.

موحدی آزاد بابیان اینکه در سطح کشور بیش از ۱۲ هزار قاضی داریم افزود:۹۹ درصد قضات ما پاک دست و باتقوا و در خدمت مردم هستند اما یک درصد آسیب در بین قضات ما هم برای ما قابل‌تحمل نیست.

دادستان انتظامی قضات کشور خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در بحث فرهنگی هم به دنبال اجرای برنامه‌هایی چون هر مسجد یک حقوقدان است که حقوقدان‌های زیادی اعلام آمادگی کردند و این طرح در بسیاری از استان‌ها و شهرهای کشور آماده اجراست.

در ابتدای این جلسه فرماندارمیبد هم ضمن خیرمقدم به بخشی از فعالیت‌ها و مشکلات شهرستان پرداخت.

حسین فلاح افزود: صنعت فولاد یکی از صنایعی است که متأسفانه باوجود فراز و نشیب‌های فراوان، سرمایه‌های مردم در آن بلاتکلیف مانده است و روزنه‌ای برای حل و باز شدن گره این صنعت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

فلاح همچنین بحث شهرک صنعتی ندوشن و حدود ثبتی بر مبنای ثبت و تابع محدوده و نمایندگی ثبت‌اسناد در ندوشن و راه‌اندازی کلینیک حقوقی درمیبد و طراح هزار چشم بینا برای کمک به خانواده‌ها و همچنین طرح مدیریت مهاجرین و ساماندهی آن‌ها را از دیگر مباحث این شهرستان عنوان کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسنی امام‌جمعه موقت میبد و دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هم جداگانه ضمن خیرمقدم به مسائل شهرستان میبد در حوزه‌های مختلف پرداختند.

حضور بر سرمزار مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین یحیی زاده نماینده فقید مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و گلزار شهدا، دیدار مردمی و جلسه با قضات و کارکنان دادگستری شهرستان از دیگر برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در شهرستان میبد بود.

انتهای پیام/

عکاس: محسن صادقی