همایش کتاب‌خوانی در بفروئیه برگزار شد
همایش کتاب‌خوانی در بفروئیه برگزار شد

همایش گرامیداشت هفته”کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار” در کتابخانه الزهراء بفروئیه برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به همت انجمن اندیشه پویای بفروئیه همایش گرامیداشت هفته”کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار” در کتابخانه الزهراء بفروئیه برگزار شد. برگزاری جلسات هفتگی خوانش کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای برنامه های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در […]

همایش گرامیداشت هفته”کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار” در کتابخانه الزهراء بفروئیه برگزار گردید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به همت انجمن اندیشه پویای بفروئیه همایش گرامیداشت هفته”کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار” در کتابخانه الزهراء بفروئیه برگزار شد.

برگزاری جلسات هفتگی خوانش کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای برنامه های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در شهر بفروئیه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

اسماعیل سعادت مسئول کتابخانه عمومی الزهراء بفروئیه در این جلسه اظهار داشت: کتابخانه عمومی الزهراء بفروئیه در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد که ۴۰ درصد اعتبارات آن به همت خیرین و ۶۰ درصد آن اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی افزود: ۱۷ هزار نسخه کتاب در این کتابخانه موجود است که بیشترین تعداد امانات کتاب در حوزه های ادبی مانند رمان، شعر و داستان است.

اسماعیل سعادت ادامه داد: ۱۹۵۰ نفر در این کتابخانه ثبت نام کردند ولی از این تعداد ۵۵۳ نفر فعال هستند و مرتب به کتابخانه مراجعه می کنند.

مسئول کتابخانه عمومی الزهراء بفروئیه گفت: تعداد امانت کتاب از آبان ۹۷ تا آبان ۹۸ نزدیک به ۱۰ هزار جلد کتاب است که در کل آمار نسبتا خوبی است.

وی در پایان به ارائه خدمات کافی نت و وای فای رایگان به اعضای کتابخانه و برگزاری برنامه قصه خوانی و خوانش کتاب ویژه کودکان در کتابخانه عمومی الزهراء بفروئیه اشاره کرد.

انتهای پیام/