⚠️ خطر ریزش پلی قدیمی در محله ده آباد شهرستان میبد / مسئولین تا اتفاقی رخ نداده اقدام کنید
⚠️ خطر ریزش پلی قدیمی در محله ده آباد شهرستان میبد / مسئولین تا اتفاقی رخ نداده اقدام کنید

به تازگی پلی قدیمی در محله ده آباد که محل عبور و مرور وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان است درحال تخریب و ریزش است و این موضوع به یکی از مطالبه های مردمی شهرستان میبد تبدیل شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به تازگی پلی قدیمی در محله ده آباد […]

به تازگی پلی قدیمی در محله ده آباد که محل عبور و مرور وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان است درحال تخریب و ریزش است و این موضوع به یکی از مطالبه های مردمی شهرستان میبد تبدیل شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، به تازگی پلی قدیمی در محله ده آباد که محل عبور و مرور وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان است درحال تخریب و ریزش است و این موضوع به یکی از مطالبه های مردمی شهرستان میبد تبدیل شده است.

پل صحرای دنو ده آباد واقع در کوچه امیر کبیر ۲۵ در اثر بارش باران در حال فرو ریختن است  و به گفته شاهدین در پی بارش باران، رودخانه ای نیز در همین مکان جاری شده است .

طبق بررسی های خبرنگار آرمان میبد با توجه به وضعیت خطرساز این پل، تردد هایی که در این مسیر صورت می گیرد موجب تخریب و سست شدن پایه ها و در نهایت موجب ریزش پل خواهد شد.

این درحالی است که تعدادی از شهروندان در مصاحبه با آرمان میبد از عدم پیگیری این موضوع توسط اداره میراث فرهنگی و ارگان شهرداری میبد و ایجاد پلی دیگر به نام اختلاف میان آن ها خبر دادند و تا این لحظه هیچ نهادی مسئولیت پیگیری این پل را بر عهده نگرفته است.

 امیدواریم مسئولین شهرستان میبد با همکاری و همدلی قبل از خطرآفرین شدن این پل، موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

همچنین ازستاد مدیریت بحران شهرستان میبد و استان یزد انتظار داریم که تا اتفاقی رخ نداده و خسارتی به جان و اموال شهروندان وارد نشده این موضوع را به صورت جدی در نهاد های مربوطه پیگیری و نسبت به بازسازی و تعمیر این پل اقدام نمایند.

انتهای پیام /

خبرنگار: محسن صادقی