ویدیو / احداث مجموعه فرهنگی و مسکن برای جوانان در شهرستان میبد - پایگاه خبری آرمان میبد | پایگاه خبری آرمان میبد

عملیات اجرایی مجمع ‌الذاکرین خامس آل عبا میبد جهت ساخت مجموعه فرهنگی و مسکن برای جوانان در شهرستان میبد با حضور مسئولین آغاز شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای جوانان، مجموعه فرهنگی و انبار ملزومات و محل استقرار نخل شاه نجف با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد اعرافی امام جمعه میبد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مردم شهرستان میبد توجه ویژه به ساخت مکان‌های خیری و عام‌المنفعه در عرصه‌های مختلف دارند، افزود. کسانی که به این موضوع می‌پردازند به نیکی از آن‌ها یاد می‌شود و مورد رحمت الهی نیز قرار می‌گیرند.

رئیس مجمع ‌الذاکرین خامس آل عبا میبد نیز گفت: این زمین ۴۰۰ مترمربع موقوفه مرحوم حاجیه سکینه دهقانی است، که قرار است از سوی خیرین چند واحد مسکونی برای جوانان تازه ازدواج کرده و نگهداری نخل شاه نجف و انبار ملزومات در آن احداث شود.

مهدی دهقانی گفت: مجمع الذاکرین از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و احیاء آب انبار و استقرار در آن و نشر ۱۳ شماره از مجله هلال غم و تیهه مستند نخل فیروز آباد و به راه انداختن سفر روستایی هلال غم از دستاورد‌های این مجمع تاکنون می‌باشد.

در این مراسم همچنین از کتاب “طغیان کوثر” از ماشاالله پور رشیدی فیروزآبادی شامل نوحه‌های محرم و صفر رونمایی شد.

گزارش ویدیویی آرمان میبد: