جوان فداکار حادثه آتش سوزی میبد آسمانی شد
جوان فداکار حادثه آتش سوزی میبد آسمانی شد

جلال خنفری جوان فداکار حادثه آتش سوزی در میبد، پس از تحمل رنج ناشی از جراحات سوختگی جان به جان افرین تسلیم کرد و آسمانی شد. به گزارش آرمان میبد، جوان فداکار جلال خنفری، پس از تحمل رنج ناشی از جراحات سوختگی، امروز (۱۹ دی ماه) در بیمارستان شهدای محراب یزد جان به جان افرین […]

جلال خنفری جوان فداکار حادثه آتش سوزی در میبد، پس از تحمل رنج ناشی از جراحات سوختگی جان به جان افرین تسلیم کرد و آسمانی شد.


به گزارش آرمان میبد، جوان فداکار جلال خنفری، پس از تحمل رنج ناشی از جراحات سوختگی، امروز (۱۹ دی ماه) در بیمارستان شهدای محراب یزد جان به جان افرین تسلیم کرد و آسمانی شد.
 روز سه‌شنبه، ۱۳ دی ماه، ساعت هشت صبح در یک واحد مسکونی در شهرک شهدای میبد یزد اتش سوزی رخ می‌دهد که در جریان این حادثه دختر چهارساله ساکن در منزل قربانی آتش می‌شود.
 ناجی ۳۹ ساله برای نجات جان کودک به دل آتش میزند، اما خود نیز گرفتار آتش می‌شود و بلافاصله به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد و سپس با ۹۸ درصد سوختگی به بیمارستان شهدای محراب یزد منتقل شد اما در نهایت امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.
گفتنی است، جلال خنفری ۳۹ ساله اهل آبادان و ساکن شهرستان میبد بود.
پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد این ماتم جانگداز را به،خانواده محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می کند.