فولاد میبد به چادرملو واگذار شد
فولاد میبد به چادرملو واگذار شد

وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو گفت: فولاد میبد به چادرملو واگذار شد وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو در شامگاه شنبه ۱۲ شهریور ماه در گفتگو با سایت خبری معدن ۲۴گفت: طی بازدید رضا فاطمی امین وزیر صمت به استان یزد تصمیم گرفته شد تا با دستور وزیر […]

وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو گفت: فولاد میبد به چادرملو واگذار شد


وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو در شامگاه شنبه ۱۲ شهریور ماه در گفتگو با سایت خبری معدن ۲۴گفت: طی بازدید رضا فاطمی امین وزیر صمت به استان یزد تصمیم گرفته شد تا با دستور وزیر ،راهبری و بخشی از سرمایه گذاری فولاد میبد به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو واگذار شود.
وی تصریح کرد:در جریان بازدید وزیر صمت از معدن سرب و روی مهدی آباد مقرر شد تا فاز اول کارخانه مهدی آباد به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
جعفری افزود: مجموعه ظرفیت کارخانه مهدی آباد ۸۰۰ هزار تن کنسانتره روی است که فاز اول آن به ظرفیت ۲۰۰ هزار امسال به بهره برداری می رسد و سرمایه گذار طرح هم‌اکنون به بخش اکسیده این معدن دسترسی پیدا کرده است.

وی گفت: در جریان بازدید وزیر صمت از یزد معدن و مراحل اکتشافات معدن سنگ آهن مروست که سرمایه گذار آن بخش خصوصی است بازدید وبه بهره برداری رسید.