حضور امام جمعه موقت و مسئولین میبد در منزل مادر شهید حسین کارگر
حضور امام جمعه موقت و مسئولین میبد در منزل مادر شهید حسین کارگر

امام جمعه موقت میبد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در منزل مادر شهید حسین کارگر حضور یافتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، امام جمعه موقت میبد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در منزل مادر شهید حسین کارگر حضور یافتند. حجت الاسلام محمد اعرافی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید کارگر گفت: […]

امام جمعه موقت میبد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در منزل مادر شهید حسین کارگر حضور یافتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، امام جمعه موقت میبد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در منزل مادر شهید حسین کارگر حضور یافتند.

حجت الاسلام محمد اعرافی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید کارگر گفت: شهدا انسان‌های باعزتی بودند که غرور و عزت را برای امت اسلامی و ملت ایران خلق کردند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا هم گوهر ناب فرهنگ جهاد و شهادت به شمار آمده و فرزندان رشیدی را پرورش دادند که به یاری اسلام و انقلاب و امام شتافتند.

حجت الاسلام محمد اعرافی بسیج را معجزه امام توصیف کرد و افزود: بسیج از دل مردم برخاست و آزمون خود را در دفاع مقدس با سربلندی پشت سرگذاشت.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: بسیج با جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری در دفاع از تمامیت ارضی کشور پا به عرصه گذاشت و امروزه در همه قلمرو‌ها حضور فعالی داشته و آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/