۴۹۰ یزدی در بند کرونا/ کرونا چهره پنج شهرستان یزد را قرمز کرد
۴۹۰ یزدی در بند کرونا/ کرونا چهره پنج شهرستان یزد را قرمز کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: شهرستان‌های یزد، خاتم، تفت، مهریز و میبد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از تداوم روند صعودی افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۹۰ بیمار مشکوک به کرونا […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: شهرستان‌های یزد، خاتم، تفت، مهریز و میبد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از تداوم روند صعودی افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

او ادامه داد: از این تعداد، ۹۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، ۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

دکتر سلمانی اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های بهاباد و اشکذر در وضعیت زرد، شهرستان‌های یزد، تفت، خاتم، مهریز و میبد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: هم استانی‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی جدا خودداری کنند.