افتتاح سه طرح درمانی در میبد با حضور وزیر بهداشت
افتتاح سه طرح درمانی در میبد با حضور وزیر بهداشت

سه طرح درمانی در شهرستان میبد با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید. رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد (ع) گفت: فاز یک توسعه بیمارستان، اورژانس بیمارستان و مجتمع پزشکان بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان میبد، با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال و با حضور […]

سه طرح درمانی در شهرستان میبد با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.


رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد (ع) گفت: فاز یک توسعه بیمارستان، اورژانس بیمارستان و مجتمع پزشکان بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان میبد، با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

دکتر فرحزادی گفت: فاز یک توسعه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد اولین طرح بود که با هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا شامل بخش بستری، کتابخانه و کلاس‌های آموزشی با ۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات خیری و دولتی افتتاح شد.

با افتتاح طرح توسعه بیمارستان میبد، ۱۱۶ تخت بستری به تعداد تخت‌های این بیمارستان اضافه شد.

وی افزود: بهره برداری از هشت واحد ساختمان پزشکان با زیربنای هزار مترمربع دومین طرح بود که با ۷ میلیارد تومان اعتبار از محل خیری و دولتی با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

فرحزادی ادامه داد: توسعه اورژانس سرپایی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هم به مساحت ۵۰۰ مترمربع سومین طرح بود که با پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: امروز تعداد قابل توجهی از طرح‌های بهداشتی و درمانی شامل بیمارستان، اورژانس و مراکز بهداشتی در استان یزد به بهره برداری رسید.

دکتر نمکی با تقدیر و تشکر از مسئولان استان و خیرین افزود: امیدواریم با همکاری خوب مردم شاهد تداوم طرح‌های خیریه‌ای باشیم و وزارت بهداشت نیز از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین از روند اجرای طرح ادغام خدمات طب ایرانی در نظام شبکه‌های بهداشتی در روستای ترک آباد شهرستان اردکان بازدید کرد.

دکتر نمکی در سفر خود به اردکان، دو طرح درمانی را با اعتباری ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

رئیس بیمارستان ضیایی اردکان گفت: فاز یک اورژانس و مرکز ام آر آی بیمارستان ضیایی اردکان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

دکتر صدرالدینی افزود: فاز یک اورژانس بیمارستان با زیربنای هزار و ۹۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. برای ساخت و تجهیز بخش ام ار‌ای بیمارستان با مساحت ۹۰۰ متر مربع هم ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.