تلاش دستگاه قضا برای حل مشکل پرونده‌ها در حوزه صنعت
تلاش دستگاه قضا برای حل مشکل پرونده‌ها در حوزه صنعت

فرماندار میبد گفت: با رویکرد جدید دستگاه قضا بخش اعظمی از مشکل پرونده‌ها در حوزه صنعت و واگذاری اراضی ملی به چرخه دادرسی رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، حسین فلاح فرماندار میبد که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دادگستری میبد حضور یافته بود، گفت: این شهرستان به عنوان شهرستان صنعتی […]

فرماندار میبد گفت: با رویکرد جدید دستگاه قضا بخش اعظمی از مشکل پرونده‌ها در حوزه صنعت و واگذاری اراضی ملی به چرخه دادرسی رسید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، حسین فلاح فرماندار میبد که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دادگستری میبد حضور یافته بود، گفت: این شهرستان به عنوان شهرستان صنعتی استان، پرونده‌های بزرگی در حوزه صنعت و واگذاری اراضی ملی داشته است که بعضأ بیش از دو دهه بلاتکلیف مانده بود.

او افزود: با رویکرد جدید دستگاه قضا و پیگیری مسئولان بخش اعظمی از این پرونده‌ها به چرخه دادرسی رسید و الان در سطح استانی و ملی در حال رفع و رجوع است و به زودی به سرانجام می‌رسد.

فرماندار میبد در پایان بازدید حضوری اش از دادگستری شهرستان از تلاش‌های رئیس دادگستری، دادستان و همه همکاران قضایی میبد قدردانی کرد.

انتهای پیام/