مجوز پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد صادر شد
مجوز پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد صادر شد

مجوز پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد از سوی هیات نظارت بر مطبوعات صادر شد. پایگاه خبری تحلیلی “آرمان میبد”  به مدیرمسئولی “ناصر صادقی یخدانی” و به سردبیری ” محسن صادقی یخدانی ” از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار دریافت کرد. آرمان میبد در سال ۱۳۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهرستان میبد آغاز نمود […]

مجوز پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد از سوی هیات نظارت بر مطبوعات صادر شد.


پایگاه خبری تحلیلی “آرمان میبد”  به مدیرمسئولی “ناصر صادقی یخدانی” و به سردبیری ” محسن صادقی یخدانی ” از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار دریافت کرد.

آرمان میبد در سال ۱۳۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهرستان میبد آغاز نمود و چارچوب فعالیت آن را منافع ملی و قانون مشخص می‌کند و مشی آن رعایت اصل شفافیت در اطلاع رسانی و انتقاد است.

تیم تحریریه آرمان میبد با رویکردی تحلیلی و اطلاع‌رسانی، خود را ملتزم به قانون اساسی می‌داند و خود را وامدار هیچ گروه، جناح، حزب و شخصی نمی‌داند و به همین دلیل در نقد و انعکاس نظرات آزاد است.

امید است که بتوانیم با فعالیت در این پایگاه خبری منافع مردم را خط قرمز خود قرار دهیم و نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم را در سطح شهرستان میبد مطرح و پیگیری کنیم.

لازم به ذکر است شهروندان عزیز و مردم شریف شهرستان میبد می توانند سوژه های خبری و مشکلات خود را به تیم تحریریه آرمان میبد ارسال نمایند تا ضمن منتشر کردن آن در این پایگاه خبری،  مسائل و مشلات مربوطه را پیگیری نمائیم.

انتهای پیام/

 

در پایان خبر می توانید دیدگاه ها و نظرات خود را در این خصوص ارسال نمایید. / با تشکر تیم تحریریه آرمان میبد