به اصناف خسارت‌دیده از کرونا در قالب تسهیلات کمک می‌شود
به اصناف خسارت‌دیده از کرونا در قالب تسهیلات کمک می‌شود

توافق‌نامه‌ای با مشارکت مسئولین شهرستان با بانک قرض‌الحسنه رسالت امضاء شود تا بر این اساس، کمک‌هایی در قالب تسهیلات به اصناف و کسبه‌ای که دچار ضرر زیان اقتصادی شده‌اند صورت پذیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، فرماندارمیبد در دیدار با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت استان با اشاره به اثر بیماری کرونا بر کاهش […]

توافق‌نامه‌ای با مشارکت مسئولین شهرستان با بانک قرض‌الحسنه رسالت امضاء شود تا بر این اساس، کمک‌هایی در قالب تسهیلات به اصناف و کسبه‌ای که دچار ضرر زیان اقتصادی شده‌اند صورت پذیرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان میبد، فرماندارمیبد در دیدار با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت استان با اشاره به اثر بیماری کرونا بر کاهش رونق اقتصادی و خسارت‌های ناشی از آن بر کسب‌وکارها گفت: کرونا درحالی‌که مردم بعد از یک سال کار و تلاش مهیای خریدهای نوروزی بودند و اصناف و کسبه به رونق اقتصادی در ایام عید فکر می‌کردند با شیوع گسترده خود، معیشت مردم و کسب‌وکارهای اقتصادی را با رکود مواجه کرد.

حسین فلاح تصریح کرد: در این شرایط دشوار اقتصادی که نزدیک دو ماه است تمامی اصناف و بازاریان در تعطیلی بسر می‌برند باید برای جلوگیری از ضررهای اقتصادی، موردحمایت قرار گیرند.

در این جلسه مقرر شد، توافق‌نامه‌ای با مشارکت مسئولین شهرستان با بانک قرض‌الحسنه رسالت امضاء شود تا بر این اساس، کمک‌هایی در قالب تسهیلات به اصناف و کسبه‌ای که دچار ضرر زیان اقتصادی شده‌اند صورت پذیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری میبد